» » با 5 بانوی دونده راهی بازی های پاراآسیایی می شوم صفرزاده و محمودی آماده هستند.

با 5 بانوی دونده راهی بازی های پاراآسیایی می شوم صفرزاده و محمودی آماده هستند.

در تاریخ : 24.06.97
توسط : editor
نظرات : 0
بازدیدها : 1202
با 5 بانوی دونده راهی بازی های پاراآسیایی می شوم صفرزاده و محمودی آماده هستند.

مربی تیم ملی دوومیدانی بانوان نابینا و کم‌بینا در گفت‌وگو با برنا:
با 5 بانوی دونده راهی بازی‌های پاراآسیایی می‌شوم/ صفرزاده و محمودی آماده هستند
مربی تیم ملی دوومیدانی بانوان نابینا و کم‌بینا گفت: امسال اولین دوره‌ای است که 5 دوومیدانی‌کار در بخش بانوان نابینا و کم‌بینا به بازی‌های پاراآسیایی اعزام می‌شوند که البته دو نفر از آن‌ها اصفهانی هستند.
لیلا صفری در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا در اصفهان اظهار کرد: امسال اولین دوره‌ای است که در دوومیدانی نابینایان و کم‌بینایان، بخش بانوان، 5 دونده به بازی‌های پاراآسیایی اعزام می‌شوند به طوری که هیچ دوره دیگری از این بازی‌ها به این صورت نبوده است.
وی افزود: از این تعداد 4 بانوی دونده کم‌بینا هستند و یک نفر نابینای مطلق است، هاجر صفرزاده و راضیه محمودی دوومیدانی‌کاران کم‌بینا، نمایندگان استان اصفهان در بخش بانوان هستند.
مربی تیم ملی دوومیدانی بانوان نابینا و کم‌بینا اضافه کرد: صفرزاده در ماده‌های دوی 100، 200 و 400 متر سرعت شرکت خواهد کرد و محمودی در پرتاب دیسک حضور پیدا می‌کند، هاجر صفرزاده مقدماتی و فینال را در پیش دارد که کمی کارش را سخت می‌کند اما با روحیه بالایی که دارد می‌تواند نتیجه خوبی بگیرد، راضیه محمودی هم از همه نظر وضعیتش خوب است، 90 درصد امید دارم که هر دوشان مدال می‌گیرند.
وی به حضور 34 کشور در رقابت‌ها اشاره کرد و ادامه داد: دو کشور چین و ژاپن رقبای اصلی ما هستند که با توجه به آمادگی خوب بچه‌ها می‌توانیم امیدوار باشیم نتایج خوبی کسب شود.
صفری بیان کرد: درست است اردوی متمرکز نداشتیم و هر ورزشکار با مربی خود در شهر خودش تمرین داشته، با این حال بازیکنان خیلی خوب تمرین کردند و از آمادگی بالایی برخوردار هستند.
وی خاطرنشان کرد: این بچه‌ها واقعا زحمت کشیدند و سه ماه آخر را در گرمای تابستان صبح و بعدازظهر به تمرین پرداخته‌اند، خوشبختانه هیچ‌کدام مصدومیتی ندارند و با تلاش برای حضور در مسابقات آماده هستند.
مربی تیم ملی دوومیدانی بانوان نابینا و کم‌بینا عنوان کرد: 10 مهر ماه سال جاری عازم مسابقات هستیم و 16 تا 21 مهر ماه هم زمان برگزاری رقابت‌ها است؛ ساعت و تاریخ مسابقه هر ورزشکار از حالا مشخص است اما تعداد شرکت‌کنندگان در هر کلاس هنوز مشخص نیست.
وی اذعان کرد: امیدوارم با همه تلاشی که داشتند در مسابقات نتیجه تلاششان را بگیرند و موفق عمل کنند.

بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری