» » همراه با اولین بانوی ملی پوش دونده کم بینا

همراه با اولین بانوی ملی پوش دونده کم بینا

در تاریخ : 18.07.97
توسط : editor
نظرات : 0
بازدیدها : 1700
همراه با اولین بانوی ملی پوش دونده کم بینا

هاجر صفرزاده، متولد اسفند 1378 در فلاورجان است و ساکن قهدریجان اصفهان و در حال تحصیل رشته ادبیات و علوم انسانی در مقطع چهارم دبیرستان است و یک ورزشکار ملی پوش.
دارنده ی نشان طلای مسابقات جهانی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون گفت :تلاش می کنم که در رقابتهای پارآسیایی جاکارتا به بهترین جای ممکن که حضور در بازی های پارالمپیک است، برسم.
وی ادامه داد : تمرینات من از نظر فنی عملکرد بهتری پیدا کرده و سطح تمریناتش بالاتر رفته و با توجه به تجربه حضور در رقابت های اخیر توانمندتر و با تجربه تر در اردوها عمل می کند.
هاجر صفرزاده سرعتی‌ترین دختر دونده کم‌بینای ایران ادامه داد: می‌خواهم در جاکارتا همه را شگفت‌زده کنم همچنین در تلاشم در عرصه تحصیلی نیز خوش بدرخشم.
هاجرصفرزاده ساکن قهدریجان است و میبایست روزانه یک ساعت ونیم مسافت طی کند تا به محل اردوی خود در اصفهان میدان آزادی، مجموعه انقلاب،برسد اما سختی راه و نیز نبود امکانات تمرینی که تداخل ساعات تمرین با افراد سالم است و گاها باعث برخورد با وی در حین دو میباشد باعث از بین رفتن انگیزه این قهرمان جهان نشده است.
صفرزاده در خصوص رقبای خود در جاکارتا گفت: رقبای اصلی من 2 نفر ازکشور چین میباشند که رکورد هایشان 3 ثانیه از من بیشتر است و نیز 12 سال از من بزرگترند،همچنین رقیب دیگرم نیز از کشور تایلند است که فقط چند صدم ثانیه کمتر از من رکورد زده است.
دونده ملی پوش کم بینا در پایان گفت: حمایت های معنوی و مادی خانواده ام و آموزش موثر مربی ام، خانم صفری موجب شد موفقیتهای چشمگیری در کارنامه ورزشی خود ثبت کنم و از این بابت از خدا و مشوقین خودم بسیار سپاسگذارم و همه ی تلاش خود را در مسیر پیش رو خواهم کرد.
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری