» » ما می توانیم اصفهانی ها درجاکارتا

ما می توانیم اصفهانی ها درجاکارتا

در تاریخ : 09.07.97
توسط : editor
نظرات : 0
بازدیدها : 1182
ما می توانیم اصفهانی ها درجاکارتا

ما می توانیم اصفهانی ها درجاکارتا


امید کریمی و مهدی رومی‌ فر

شطرنج نابینایان
مسابقات شطرنج برای اولین بار در سطح پاراآسیایی و در اندونزی برگزار خواهد شد و تیم ملی شطرنج کشورمان با ترکیبی 12 نفره در این رویداد حضور پیدا می کند که دو ورزشکار این تیم از اصفهان هستند. امید کریمی و مهدی رومی‌ فر تجربه بین المللی کمی دارند و هنوز نمی توان ارزیابی درستی از ورزشکاران حاضر در این رقابت ها داشت اما می توانیم امیدوار باشیم که اولین حضور شطرنج با اولین مدال های این رشته برای اصفهانی ها همراه باشد و به این رشته فکری در نصف جهان رونق بدهد..


آریان لطفی

دوومیدانی کم بینایان و نابینایان
لطفی که برای دومین بار تجربه حضور در بازی های پاراآسیایی را دارد، با تمریناتی که زیر نظر مربی اش گذرانده، امیدوار به بهبود رکوردهایش است. لطفی در دوره گذشته در ماده پرتاب وزنه، با رسیدن به مقام چهارمی از کسب مدال محروم شد اما در ماده پرتاب دیسک توانست به مدال نقره دست پیدا کند. لطفی در طول چهار سال گذشته نیز به همراه تیم ملی کم بینایان و نابینایان در چندین رویداد برون مرزی شرکت کرده و از سطح آمادگی مطلوبی برخوردار است.


علی الهی

دوومیدانی کم بینایان و نابینایان
مرد باسابقه دوومیدانی کم بینایان ایران، همچنان به ورزش حرفه ای ادامه داده و در ترکیب تیم ملی اعزامی به بازی های پاراآسیایی نیز قرار دارد. الهی که در بازی های پاراآسیایی هت تریک کرده است، در بازی های پاراآسیایی گوانگجو به مدال برنز رسید. وی چهار سال بعد در دو پنج هزار متر، دو 800 متر و دو 1500 متر با حریفان به رقابت پرداخت که حاصل آن سه مدال نقره بود. الهی که تجربه حضور در پارالمپیک را هم در کارنامه دارد، امیدوار است به مدد سال ها تجربه بتواند دست پر و این بار طلایی از جاکارتا به کشور بازگردد


محمد مشهدیان

دوومیدانی کم بینایان و نابینایان
مشهدیان از امیدهای دوومیدانی کم بینایان و نابینایان است. این ورزشکار اصفهانی که در سن کم به تیم ملی رسید، در رقابت های پارادومیدانی قهرمانی جهان، به مدال طلا رسید. مشهدیان که در ماده 400 متر گروه کم بینایان به مصاف حریفان خود می رود، در اولین تجربه پاراآسیایی به دنبال کسب بهترین نتیجه و ثبت رکورد است تا نامش را در جمع مدال آوران کاروان ایران ثبت کند و با توجه به شرایط سنی مطلوب، تا سال ها می تواند برای ورزش معلولان افتخار آفرین باشد.


هاجر صفرزاده

دوومیدانی کم بینایان و نابینایان
پـــرافتخارتــرین بانــوی دونده کم بینـــای کشورمان، هاجر صفر زاده است که در چند سال گذشته در تیم ملی جوانان حضور داشته و سال گذشته در بازی های پاراآسیایی جوانان با اختلاف نسبت به رقیبانش، به مدال طلا رسید. صفرزاده با نظر کادر فنی در سه ماده در 100 متر، 200 و 400 متر رقابت می‌کند و با رکوردهایی که ثبت کرده، این شانس را دارد که چندین بار پرچم سه رنگ کشورمان را به اهتزار دربیاورد و یکی از چهره های شاخص ورزش معلولان ایران لقب بگیرد.


راضیه محمودی

دوومیدانی کم بینایان و نابینایان
برای نخستین بار در بازی های پاراآسیایی، پنج بانوی کم بینا و نابینا در کاروان اعزامی کشورمان حضور دارند که راضیه محمودی هم یکی از آنهاست که اولین میدان مهم دوران ورزشش را تجربه می کند. این بانوی جوان اصفهانی که سال گذشته هم از تورنمنت تونس دست پر به کشور بازگشت، در ماده پرتاب دیسک مسابقه می دهد و کادر فنی تیم ملی در گفت وگویی که با رسانه هاداشت ابراز امیدواری کرد که محمودی با ثبت رکوردهای مطلوب، دست پر به کشور باز می گردد.


محمد سرنجی

گلبال آقایان
سرنجی، کاپیتان با سابقه تیم ملی گلبال، همچنان یکی از نفرات کلیدی این تیم است. سرنجی هم که جاکارتا،‌هت تریک او در بازی های پاراآسیایی است، در گوانگ جو به همراه تیم ملی به مدال برنز رسید.چهار سال بعد تیم ملی گلبال مردان با جهشی قابل توجه بر سکوی قهرمانی تکیه زد که سرنجی کاپیتان این تیم بود. سرنجی و هم بازیانش در بازی های پاراآسیایی جاکارتا در اندیشه حفظ عنوان قهرمانی دوره گذشته هستند تا مقدمه ای برای درخشش در پارالمپیک و حضور در این رقابت ها فراهم شود.




طیبه استکی

گلبال بانوان
استـکــی از ملی پــوشــان باســابقــه ورزش کم بینایان و نابینایان کشورمان است که سال ها به همراه تیم ملی در رویدادهای مختلفی شرکت کرده است.استکی در بازی های پاراآسیایی گوانگجو به همراه تیم ملی به مدال برنز رسید اما در بازی های پاراآسیایی اینچوان در ترکیب تیم ملی حضور نداشت. استکی برای جاکارتا یکی از نفرات تیم ملی است و امیدوار است با هم بازیانش بتواند برای ارتقای رتبه تیم ملی نسبت به دو دوره گذشته تلاش کند.
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری