» » دکتر ولی اله نصر، رییس هیئت ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان استان اصفهان شد

دکتر ولی اله نصر، رییس هیئت ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان استان اصفهان شد

در تاریخ : 28.01.00
توسط : editor
نظرات : 0
بازدیدها : 601
دکتر ولی اله نصر، رییس هیئت ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان استان اصفهان شد

در این مجمع که در سالن باز پارسیان اصفهان برگزار شد؛ دکتر ولی اله نصر با حداکثر آراء به عنوان رییس هیئت ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان استان اصفهان انتخاب شد.
دکتر ولی اله نصر مدیر کل بهزیستی استان اصفهان پس از انتخاب به عنوان رییس هیئت ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان استان اصفهان، ضمن تشکر از همه اعضای مجمع و همکاری بسیار خوب مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان، ابراز داشت: حضور فعال افراد دارای معلولیت نابینایی و کم بینایی و سایر معلولیت‌ها در سطح جامعه، هدف و گام بلند مدت بهزیستی و هیئت‌های ورزشی جانبازان و معلولین می‌باشد.
وی افزود: برای این مهم یکی از مهمترین مطالبات ما از جامعه و مدیریت شهری، مناسب‌سازی اماکن و معابر عمومی بویژه گسترش کمی و کیفی اماکن ورزشی مناسب‌سازی شده برای حضور همه افراد دارای معلولیت می‌باشد.
دکتر نصر گفت: هیئت ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان استان اصفهان با 450 عضو فعال در سال‌های اخیر رتبه اول کشوری را داشته است و همواره قهرمانان جهانی و کشوری برجسته‌ای را به جامعه ورزش کشور معرفی کرده است. امیدواریم با ارتقا و گسترش سایر رشته‌های ورزشی از جمله دوچرخه‌سواری در سال‌های آتی قهرمانان جهانی و کشوری برجسته‌تری را معرفی نماییم.
ساخت مجموعه ورزشی ویژه افراد دارای معلولیت نابینایی و کم‌بینایی
سید محمد طباطبایی مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان هم در این مراسم ضمن تبریک به دکتر ولی اله نصر، خطاب به اعضای مجمع گفت: برای داشتن هیئتی پویا، نیاز به همراهی و مشارکت فعال همه اعضای مجمع و هیئت می‌باشد و امیدواریم با درایت دکتر نصر این هیئت گام‌های موثری در راستای ارتقای ورزش قهرمانی و پهلوانی ورزشکاران نابینا و کم بینای استان بردارد.
طباطبایی ابراز داشت: ساخت مجموعه ورزشی با رعایت استانداردهای جهانی ویژه افراد دارای معلولیت نابینایی و کم‌بینایی از برنامه‌های پیش روی اداره کل ورزش و جوانان استان است که امیدواریم با همت خیرین ورزشی بزرگوار استان در آینده‌ای نزدیک محقق شود
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری