» » کریمی: از مسئولین تشکر می کنم که به شطرنج نابینایان اعتماد کردند

کریمی: از مسئولین تشکر می کنم که به شطرنج نابینایان اعتماد کردند

در تاریخ : 18.07.97
توسط : editor
نظرات : 0
بازدیدها : 1287
کریمی: از مسئولین تشکر می کنم که به شطرنج نابینایان اعتماد کردند

دارنده مدال طلای مسابقات انفرادی گروه b2 و b3 آقایان از مسئولین بابت اعتمادشان به رشته شطرنج تشکر کرد.
امید کریمی شطرنجباز 17 ساله کشورمان پس از کسب مدال طلای انفرادی در گروه b2 و b3 آقایان گفت: جدول مسابقات در این گروه بسیار فشرده بود. از آنجا که 14 شطرنجباز در این گروه حضور داشتند تمام رقبای اصلی به من برخورد کردند. کریمی در خصوص حریفان اصلی ایران در این رقابت ها گفت: کشور های سریلانکا، هندوستان، فیلیپین، اندونزی و قزاقستان حریفان اصلی ما بودند. از نظر ریتینگ جهانی شطرنج من با ریتینگ 2007 در رده دوم بودم و شطرنجباز هندی با 2018 اول بود.


کریمی که با چهار برد و سه تساوی و 5.5 امتیاز مدال طلا را به دست آورد در خصوص رقابت های تیمی و کسب مدال نقره تیمی گفت: در بخش تیمی، امتیاز بالای دو شطرنجباز از سه نفر در گروه را حساب می کنند. من با 5.5 امتیاز و مجید باقری با 3.5، امتیاز تیمی ما را به عدد 9 رساند. با تبانی که دو شطرنجباز فیلیپینی در دور آخر کردند و یکی به نفع دیگری کنار رفت، امتیاز فیلیپین به عدد 9.5 امتیاز رسید و هند نیز با 9 امتیاز سوم شد اما به علت اینکه ما امتیاز بالا تری در انفرادی داشتیم، نقره تیمی به ایران رسید.


شطرنجباز جوان اصفهانی در پایان بیان داشت: امیدوارم در رقابت های سریع هم موفق باشم البته که تخصص من در رقابت های استاندارد است. در پایان از مسئولین تشکر می کنم که به شطرنج نابینایان اعتماد کردند و اجازه دادن با ترکیب کامل در مسابقات پاراآسیایی شرکت کنیم. همچنین از همه مربیان، سرپرستان و همه کسانی که برای من زحمت کشیدند، تشکر می کنم.
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری