» » سرمربی پاورلیفتینگ فدراسیون نابینایان و کم بینایان خبرداد: اعزام تیم ملی پاورلیفتینگ نابینایان به مسابقات جهانی ۲۰۱۸ مصر

سرمربی پاورلیفتینگ فدراسیون نابینایان و کم بینایان خبرداد: اعزام تیم ملی پاورلیفتینگ نابینایان به مسابقات جهانی ۲۰۱۸ مصر

در تاریخ : 07.08.97
توسط : editor
نظرات : 0
بازدیدها : 1104
سرمربی پاورلیفتینگ فدراسیون نابینایان و کم بینایان خبرداد: اعزام تیم ملی پاورلیفتینگ نابینایان به مسابقات جهانی ۲۰۱۸ مصر

سرمربی پاورلیفتینگ فدراسیون نابینایان و کم بینایان با اشاره به برگزاری مسابقات جهانی۲۰۱۸ درمصر از اعزام تیم ملی پاورلیفتینگ نابینایان و کم بینایان ایران به این مسابقات خبرداد.

علی محمد سیلانی در حاشیه حضور درخصوص اعزام به تیم ملی پاورلیفتینگ نابینایان و کم بینایان، اظهار کرد: مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی نابینایان و کم بینایان باشگاه های ایران مرداد ماه برگزار و نفرات برتر به تیم ملی راه یافتند.
سیلانی به برگزاری مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۸ مصر اشاره و خاطرنشان کرد: زمان برگزاری این مسابقات از تاریخ ۱۰ الی ۱۸ نوامبر(19 تا 27 آبان ) تعیین شده است.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری اردوهای آمادگی و تدارکاتی تیم ملی پاورلیفتینگ برای حضور در این رقابت ها، تصریح کرد : برای حضور قدرتمند در این دوره از رقابت ها ملی پوشان اعزامی در شهرهای خود زیر نظر بنده در اصفهان آقای دودل و دیگر مربیان تیم ملی تمرین میکنندو نیازی به اردوی متمرکز نیست .
سیلانی خاطر نشان کرد:این رقابتها در شهر LUXOR مصر برگزار میشودو ورود تیم ها 10 نوامبر به محل برگزاری مسابقات است و طی آن روزهای 11 و 12 نوامبر کلاسبندی تیم ها صورت میگرد.
وی افزود: با عدم حضور تمامی اوزان در این رقابتها امیدوار تمام وزنه‌برداران ایران مدال بگیرند و همچون گذشته نهمین قهرمانی جهان را در کارنامه خود ثبت کنیم .
سیلانی همچنین گفت: تیم اوکراین از رقبای اصلی ما محسوب میشودو در تمامی ادوار رقابتهای جهانی پاورلیفتینگ با اختلاف یک یا دو امتیاز نایب قهرمان شده است ،لذا ما همچنان مدافع قهرمانی هستیم چرا که چشم همه به ماست ،عملکرد وزنه برداران مان تاکنون باعث افتخار بوده امیدواریم نمایندگان ایران دست پر از این رقابتها خارج شوند.


بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری