» » هادی نباتی: تیم گلبال دست و پا بسته نیست

هادی نباتی: تیم گلبال دست و پا بسته نیست

در تاریخ : 11.09.98
توسط : editor
نظرات : 0
بازدیدها : 762
هادی نباتی: تیم گلبال دست و پا بسته نیست

هادی نباتی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس درباره شرایط تیم ملی گلبال مردان پیش از حضور در مسابقات کسب سهمیه پارالمپیک 2020 توکیو اظهار داشت: 6 مرحله اردوی آماده‌سازی را گشت سر گذاشتیم و از 12 بازیکن به 6 بازیکن نهایی رسیدیم. خوشبختانه شرایط خوبی داریم و برای کسب بهترین نتیجه عازم ژاپن خواهیم شد.

وی در پاسخ به این سوال که چند تیم از این مسابقات سهمیه می‌گیرند، عنوان کرد: باتوجه به اینکه آخرین رویداد گزینشی است تنها به تیم قهرمان این پیکارها سهمیه تعلق می‌گیرد. البته ژاپن به عنوان میزبان مسابقات سهمیه دارد، اما چنانچه قهرمان شود، سهمیه به تیم دوم مسابقات تعلق نمی‌گیرد بلکه به تیم سوم مسابقات جهانی که چین است، می‌رسد.

سرمربی تیم ملی گلبال مردان تصریح کرد: کار بسیار سختی داریم چون باید به مصاف حریفان قدرتمندی برویم، اما ما هم دست و پا بسته نیستیم و برای کسب بهترین نتیجه به میدان می‌رویم.

نباتی با بیان اینکه تنها نگرانی‌اش نداشتن بازی تدارکاتی است گفت: با توجه به شرایط کشور و مشکلات اقتصادی بدون هیچ دیدار تدارکاتی عازم مسابقات می‌شویم که تنها نگرانی ما است، اما تمام بچه‌ها برای کسب بهترین نتیجه همدل شده‌اند.

بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری